تحقیق مشکلات بازاریابی صنعت بسته بندی مواد غذایی


در حال بارگذاری
۳ شهریور ۱۳۹۷
word doc
135kb
17
۵۰۰۰ تومان
خرید

تحقیق مشکلات بازاریابی صنعت بسته بندی مواد غذایی

چکیده

بسته­ بندی یکی از مهم­ترین بخش­­های صنایع غذایی می­باشد که با امنیت غذایی در ارتباط است و محافظی است که سلامت کالای محتوی خود را پس از تولید تا مرحله مصرف حفظ می­­نماید. بسته­بندی محصول تنها وسیله ارتباطی در فروشگاه است که در آن ظاهر محصول توجّه مصرف­کنندگان را در میان گزینه­های مختلف به خود جذب می­کند. از بسته­بندی به عنوان فروشنده خاموش یاد شده است، به این معنا که محصول را در قفسه­های خرده­فروشی به فروش می­رساند. بسته­بندی، ابزاری ضروری در فعّالیّت­های بازاریابی جدید برای کالاهای مصرفی از جمله در صنایع غذایی، محسوب  می­شود. با بسته­بندی مواد غذایی می­توان در پی راه­حل­های بهتر برای مشکلات بازاریابی یا حمل ­و ­نقل در زنجیره تولید بود.

عنوان:تحقیق مشکلات بازاریابی صنعت بسته بندی مواد غذایی
نوع فایل: ورد قابل ویرایش word doc
تعداد صفحات:17صفحه
قیمت: 5000تومان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید 02645340413.