پایان نامه نقش تبلیغات بر گروههای موسیقی در فضای مجازی


در حال بارگذاری
۲۸ مرداد ۱۳۹۷
word doc
137kb
56
۲۰۰۰۰ تومان
خرید

نقش تبلیغات بر گروه­های موسیقی در فضای مجازی

پایان نامه

چکیده

فنآوری­های نوین اطلاعات و ارتباطات زمینه ساز پیدایش نوعی رسانه اجتماعی شده­اند که توانسته است بسترهای مناسبی را برای تغییرات اجتماعی ایجاد کند. این رسانه، با دارا بودن ویژگی تعاملی و اشتراک گذاری، فضای نوینی را در عرصه کنشگری ایجاد می­کند.

ظهور شبکه‌ جهانی وب دامنه‌ ارتباطات میان کنشگران عرصه‌ موسیقی (هنرمندان، شرکت‌های تولیدکننده و مخاطبان) را تسهیل و بسیار گسترده‌تر از قبل کرده است. این پدیده نوظهور بر اقتصاد و نحوه تولید، توزیع و مصرف موسیقی، و نیز بر چگونگی آموزش در حوزه‌ موسیقی تأثیرگذار بوده است. در مقاله‌ حاضر به واکاوی این تأثیرات که اغلب مثبت و در برخی موارد نیز منفی بوده است، می پردازیم.

عنوان: نقش تبلیغات بر گروه­های موسیقی در فضای مجازی
نوع فایل: ورد قابل ویرایش word doc
تعداد صفحات: 56صفحه
قیمت: 20000تومان

فهرست مطالب

چکیده  ……………………………………………………………………………………………………………………………………  1

مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………………………  2

فصل اول: مفاهیم اولیه تبلیغات  ……………………………………………………………………………………………..  3

سرگذشت تبلیغات در ایران  ……………………………………………………………………………………………………  4

تعریف تبلیغات …………………………………………………………………………………………………………………………   5

انتخاب رسانه برای تبلیغ  …………………………………………………………………………………………………………  7

شرایط تاثیر تبلیغات  ………………………………………………………………………………………………………………  10

اهداف تبلیغات   ……………………………………………………………………………………………………………………….. 11

عناصر پیام تبلیغاتی  ………………………………………………………………………………………………………………..  12

زبان تبلیغ  ………………………………………………………………………………………………………………………………..  12

موسیقی  …………………………………………………………………………………………………………………………………..  13

رنگ  …………………………………………………………………………………………………………………………………………  13

شعار تبلیغاتی  …………………………………………………………………………………………………………………………..  14

میزان تکرار تبلیغ  …………………………………………………………………………………………………………………….  14

ارزیابی اثربخشی تبلیغات  ………………………………………………………………………………………………………….  15

آثار تبلیغ بر فروش  …………………………………………………………………………………………………………………..  16

شرایط تاثیر تبلیغات  ………………………………………………………………………………………………………………..  17

فصل دوم: تبلیغات موثر در فضای مجازی  ………………………………………………………………………………  18

روش های تبلیغ در اینترنت  ……………………………………………………………………………………………………..  19

تبلیغات کلمه ای  ………………………………………………………………………………………………………………………  19

تبلیغات بنری  ………………………………………………………………………………………………………………………….  20

تبادل لینک  ……………………………………………………………………………………………………………………………..  21

خبرنامه های تبلیغاتی  ………………………………………………………………………………………………………………  23

تولید محتوای اینترنتی  …………………………………………………………………………………………………………….  23

شبکه های اجتماعی  ………………………………………………………………………………………………………………….  24

وبلاگ ها  …………………………………………………………………………………………………………………………………….  26

تبلیغات در فضای مجازی، ویژگی¬ها و مزایا  …………………………………………………………………………….  28

ویژگی ها و اهمیت تبلیغات شبکه¬های اجتماعی در جهان امروز  ……………………………………………  32

فصل سوم: نقش تبلیغات در بازاریابی موسیقی  ………………………………………………………………………  31

بازاریابی در فضای مجازی  ………………………………………………………………………………………………………..  32

هدف از تبلیغات  ……………………………………………………………………………………………………………………….  34

روش¬های موثر تبلیغات  ……………………………………………………………………………………………………………  35

تفاوت تبلیغات و فعالیت روابط عمومی  ……………………………………………………………………………………  37

فصل چهارم: تبلیغات فضای سایبری (مجازی) بر دنیای موسیقی  …………………………………………  38

وب سایت¬های موزیک  ……………………………………………………………………………………………………………..  40

شبکه¬های اجتماعی  …………………………………………………………………………………………………………………  40

تاثیر فضای سایبری بر تولید، توزیع و فروش موسیقی  …………………………………………………………..  40

نقش فناوری سایبری بر سهولت و نحوه شنیده شدن موسیقی  ……………………………………………..  42

نقش پیشرفت فناوری¬های سایبری در تحول آموزش موسیقی ……………………………………………..   44

تبلیغات موسیقی در گذشته  …………………………………………………………………………………………………….  44

برنامه¬های اشتراک موسیقی در فضای مجازی ………………………………………………………………………..   45

آینده موسیقی به چه سمتی خواهد رفت؟  ……………………………………………………………………………..  45

نتیجه¬گیری  ……………………………………………………………………………………………………………………………….  47

منابع فارسی  …………………………………………………………………………………………………………………………….  49

منابع لاتین  ………………………………………………………………………………………………………………………………  50

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید 02645340413.